Hur kan vi hjälpa till?

Jag har ångrat mitt köp och gjort en retur. Måste jag betala fakturan?


Har du valt att betala med faktura kan du välja att antingen betala din faktura och få pengarna tillbaka efter det att returen blivit hanterad av oss.
Alternativt att du kontaktar Walley och skjuter fram förfallodatumet genom att logga in på "Mina sidor" hos Walley: 
När din retur är hanterad så kommer fakturan att krediteras.
Tänk på att det är du som ansvarar för detta!
Vi står inte för några påminnelseavgifter om fakturan förfallit innan vi har hanterat din retur.
Observera! Ångerrätten (Öppet köp) gäller ej företagskunder eller på produkter som är kapade eller tillverkade på beställning enligt önskemål.

Företagsinformation

Ljustema.se
Ljustema Sverige AB
Stenbrovägen 36
253 68 Helsingborg
Sverige
Ring oss: 042 72224 (Vardagar 10-16.00)

Kontakta oss