Jag har ångrat mitt köp, hur gör jag en retur?
Om du har betalt din beställning med kort eller direktbetalning kommer återbetalning göras via Walley, till samma kort/konto efter vi hanterat din retur.
Har du valt att betala med faktura kan du välja att antingen betala din faktura och få pengarna tillbaka efter det att returen blivit hanterad av oss.
Alternativt att du kontaktar Walley och skjuter fram förfallodatumet enligt instruktion ovan.
När din retur är hanterad så kommer fakturan att krediteras.
Tänk på att det är du som ansvarar för detta! Vi står inte för några påminnelseavgifter om fakturan förfallit innan vi har hanterat din retur.
-Samtliga produkter ska ligga kompletta i sin originalförpackning.
- Ingen tejp och inga fraktetiketter får fästas på originalförpackningen, utan endast på ytteremballage. Om dessa kriterier inte uppfylls, eller vid skadad originalförpackning eller om originalförpackningen saknas görs ingen återbetalning eller kreditering. Observera att om du mottager en trasig låda vid leverans vänligen kontakta vår kundtjänst innan retur av ångrat köp görs.
-Varor som är skadade eller har blivit defekta pga oaktsamhet kommer inte att krediteras.
-Varor som återsänds mot postförskott eller efterkrav utlöses ej av oss.
Observera! Ångerrätten (Öppet köp) gäller ej företagskunder eller på produkter som är kapade eller tillverkade på beställning enligt önskemål.
Företagsinformation
Ljustema.seLjustema Sverige AB
Stenbrovägen 36
253 68 Helsingborg
Sverige
Ring oss: 042 72224 (Vardagar 10-16.00)