Hur kan vi hjälpa till?

Beställningar

Kan jag ändra, lägga till eller ta bort varor på min beställning?

Om du önskar göra några ändringar i din order måste du kontakta vår kundtjänst omgående.

Så länge din order inte är plockad och packad kan vi göra ändringar i den.

Är din order packad och redo för upphämtning har vi inga möjligheter att ändra något, likaså om din order är skickad.


Varför är varan som jag la i min varukorg slut när jag ska betala?

Vi reserverar din vara först när du klickat på slutför köp i kassan.

Därför kan det hända att någon annan hunnit köpa den sista artikeln innan du har checkat ut. 


Kan jag beställa som företagskund?
Absolut kan du det!
När du kommer till kassan väljer du "Betala som företagskund" och fyller i dina uppgifter. 
Din leveransadress baseras på ditt organisationsnummer, vill du välja en annan leveransadress kan du enkelt göra detta genom att klicka på "Vill du ange en annan leveransadress". Fakturan skickas via mail till den mailadressen du anger och betalningstiden är alltid 30 dagar.

Jag har mottagit fel/trasig/defekt produkt, vad ska jag göra? 

Vi beklagar verkligen detta!

Kontakta vår kundtjänst omgående, kundtjanst@ljustema.se eller via telefon 042-72224 så hjälper vi dig ställa allt tillrätta!

För att kunna genomföra reklamation om något är trasigt kommer vi med största sannolikhet att be dig maila foton till oss på det som är skadat eller trasigt.

Skicka inte tillbaka något till oss utan att du kontaktat oss så vi kan hjälpa dig ersätta din felaktiga/trasiga vara!

Skickar du tillbaka utan att kontaktat oss så ersätter vi dig inte för kostnaden av returfrakt.

Du kommer få bekräftat av vår kundtjänst hur du ska göra med den trasiga varan.


Företagsinformation

Ljustema.se
Ljustema Sverige AB
Stenbrovägen 36
253 68 Helsingborg
Sverige
Ring oss: 042 72224 (Vardagar 10-16.00)

Kontakta oss